Sally Key

Sally Key

wtorek, 13 marca 2012

Will you marry me?♥ 09.03.2012r.....

  Nasza piąta rocznica związku .... dobrze znana nam obojgu  data 09.03.2012 r .....  ... spacer? kolacja ?
A jednak... sprawy potoczyły się zupełnie inaczej .... moja miłość zabrała mnie na wieżę ... w parku zamkowym abym mogła podziwiać miasto z góry...weszłam z wielkim trudem w moich szpilkach ale dałam radę XD! .... Widok cudowny !  Mimo zimna i paskudnej pogody nic nie mogło zepsuć tego dnia .... gdy tak patrzyłam w dół ujrzałam transparent z napisem ''Sara Kocham cię! wyjdziesz za mnie?'' .... zaskoczenie ... radość i łzy .... Powiedziałam Tak!!! Mój narzeczony jest bardzo romantyczny.... a pierścionek cudowny !!! Kocham cię :*<3 

 to spojrzenie ... bezcenne :*

 Sally:
 Marynarka : Only
 Sukienka : Taboo
 Szpilki : Mc Arthur 
 Dejv:
 Garnitur: Vigoz
 Koszula : Vigoz
 Płaszcz : Bershka
 Buty: CCC

 Buty : Mc Arthur


 Pierścionek: ''YES,, Stella 
 
 Kuferek : galeria handlowa/stoisko z torebkami 

 
Sally:
Płaszcz : Camaieu 

 najważniejszy pierścionek w życiu ....
 kolacja zaręczynowa : pierś z kurczaka/pieczone ziemniaczki/pomidory w parmezanie 

 kolacja zaręczynowa : łosoś w parmezanie 
 przy stole :* kolacja zaręczynowa / rocznicowa :)
 kwiatki na dobry początek tego wspaniałego wieczoru :)

 kiss me :*
09.03.2012r.....

1 komentarz: