Sally Key

Sally Key

niedziela, 19 lutego 2012

Winter time♥

''Dopiero w samym środku zimy przekonałam się, że noszę w sobie niepokonane lato...,,


Chciałam wam przedstawić moje zimowe stylizacje ....
fot . By 'Alex'



Sukienka : Simple   
Płaszcz : Rene Lazard 
♥Botki : Prima Moda
♥ Bransoletka : Pandora 






I ♥ Prima Moda !

naszyjnik : W.Kruk /projekt i pomysł własny zrobiony z 2 bransoletek z Kruka 
Botki : Prima Moda 

Płaszcz : Rene Lazard 

 ♥ Futerkowe LOVE 
czapka :Camaieu

Z moją kochaną Aguś <3







 I love u ! 
    Dejv: 
♥ koszula : Vigoz 
♥ krawat : Top Secret / Wełna 
♥ czapka : Vigoz 


  Moja szalona ekipa :)

  Sally:
Botki : Prima Moda 
      Alex :
♥Buty : Prima Moda 


   z Moją elegancką miłością <3 
   Dejv:
♥krawat : Top Secret 
♥kurtka : futro z barana 
♥czapka : Vigoz 



♥ Prima Moda - kolekcja zima 2011/2012r
Moje botki <3

 Sukienka : Simple 




4 komentarze:

  1. Wspaniale się to ogląda, naprawdę ;)Zdjęcia i sama modelka zasługuje na uznanie, hi hi...Pozdrawiam (chiara288.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog i stylizacja

    zapraszam do mnie

    http://tags-heels-bags.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka i buty <33
    http://laggerfeld.blogspot.com/
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń