Sally Key

Sally Key

niedziela, 29 stycznia 2012

''Romeo and Juliet'' P.S Kocham cię....


 Nasza mała sesja zdjęciowa z ukochanym , podczas wesela kuzyna Dawida. 
Tego pięknego letniego dnia jedwabna sukienka w kolorowe paski marki Simple w roli głównej ;)
  

"Czy ty mnie kochasz ?!
Wiem, Że mi odpowiesz "tak" ;
ja uwierzę..
Lecz jeśli przysięgniesz -
być może, skłamiesz.
Jowisz
podobno śmieje się najgłośniej
z fałszywych przysiąg miłosnych...
Powiedz mi uczciwie,
powiedz, Romeo -
czy ty naprawdę kochasz ?!
Jeśli ci się zdaje, że mnie za łatwo zdobyłeś,
będę kapryśna i przewrotna;
powiem -
"nie"
tylko po to,
abyś mnie kochał. " :D


       



Każdy jest więźniem własnej gry i wszyscy, póki żyjemy, jedynie podbijamy stawkę...


....Szach MAT .... koniec gry ...



 Fryzura : Różne upięcia  z warkoczyków zawsze na TOPIE .

 Ptak i klatka są dla siebie stworzeni. Ale człowiek nie chce klatki mniejszej niż cały świat...

Czasami związek z ukochaną osobą staje się dla nas jak klatka dla dzikiego zwierzęcia, które jest nieszczęśliwe i chce uciec, lecz boi się samotnie żyć na wolności...


Sally:
♥Sukienka : Simple 2011r
♥Marynarka : Vero Moda
♥Szpilki: Zara
♥Kolczyki: sklep z pamiątkami
Dejv:                                                                                
♥Koszula :  Zara
  Spinki do mankietów : Reserved               
♥Krawat : Allegro / różowy satynowy śledzik   
♥Garnitur : C&A
♥Buty: Lasocki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz